Ana Sayfa Oyun Oyun İnceleme Satisfactory İnceleme Ve Çıkış Tarihi

Satisfactory İnceleme Ve Çıkış Tarihi

0

İşte, gezegenler arası boru hattı. Kırsal bir yabancı gezegeni yaralayan bir uzun metal tüp. Santrallerime kömür ve su, fabrikalarıma elektrik getiriyor. Planlama, inşaat ve pompalama bir gün aldı. Şimdi, boru hattı önümde duruyor, enerji tüketiminin yılanı. Aniden bir düşünce gelir. Neden sadece damarın yanına kömür istasyonları inşa etmedim? Gezegen boyunca bir kilometre uzunluğundaki ölüm borusu yerine ucuz bir tel uzatmış olabilirdim.

Bu, bir süredir Epic’te erken erişime sahip, çatlak bir birinci şahıs fabrika üreticisi olan Satisfactory Bugün Steam’e geliyor, bu yüzden RPS yönetimi beni oyunun makinelerini incelemek ve dünya dışı idilleri duman ve yetersizlikle mahvetmek için gönderdi. Doğru kişiyi yolladılar.

Birisinin sizi daralttığını ve sizi yakından yakından izlemek için Factorio’ya enjekte ettiğini düşünün . Temel olarak Satisfactory oynamak ister. Bu bakir dünyanın mavi gökyüzünü dumanla ve otlaklarını makinelerle doldurmak için gönderilen, hepsi cansız bir buldozer altını boyalı kurumsal bir şakasın.

Çoğunlukla madencilik makinelerini demir, kireçtaşı, kükürt, bakır vb. Daha sonra cevheri külçe haline getirmek için izabe tesislerini bastırmak. Daha sonra külçeleri demir plakalara veya vidalara dönüştürmek için inşaatçıları aşağı doğru bastırın. Ardından demir plakaları ve vidaları güçlendirilmiş kaplamaya dönüştürmek için montajcıları aşağı doğru bastırın. Sonra aşağı iniyor… iyi, sen insansın, değil mi? Gezegen öldürmenin neye benzediğini anlıyorsunuz.

Bir montaj çalışmasının sonunda, bitmiş bileşenleri bir uzay arabasında, kuruma geri gönderirsiniz. Bir sonraki inşa edilebilir bileşen grubunun kilidini açar. Ancak eko-cinayetin gerçekten kendi başına geldiği makinenize bir şekilde güç vermeniz gerekiyor. Çitlerden yaprakları toplayarak ve bir biyokütle brülörüne besleyerek başlarsınız. Yakında, tamamen çalılık ile çalışan bir fabrikanın yağlı bir larvaları olana kadar, biyoyakıtın sıkıştırılması için yeni araçların kilidini açacaksınız. Gezegeni dolaşan yabancı yaban hayatı da var, bazıları dost değil, bazıları değil ve kıyılmış iç organlarının mevcut olan en enerji açısından zengin biyokütlenin bazılarını kaçınılmaz ve rahatsız edici bir keşif yapacaksınız. Bu bilgilerle ne yapacağınızı söylemeyeceğim. Ben sadece şeffaflık meselesi olarak sunuyorum.

Her şey konveyör bandı ve elektrik kablolarıyla bağlanır. Bunların hepsi birinci şahıstur, ancak geleneksel fabrika sims’leri için borçlıdır, her şeyi yüksekte görüntüleyebileceğiniz genel görünüm kuleleri oluşturabilir, yukarıdan fabrika düzeninizle keskin nişancı ve tinkering yapabilirsiniz. Sanki minitürlenmemiş ve sonuçta SpaceChem’in içine girmemişsiniz gibi . Orada, her bir makinenin yanında yanan küçük yeşil çubukları göreceksiniz, her birinin beklendiği gibi çalıştığını anlayan BWOOOoooom . Işıkların yarısı kırmızıya döner. Sorunu keşfetmek, kendine zarar vermek ve sağlığı düzeltmek için vahşi bir meyveyi yutmak için atılır ve sıçrarsınız. Başka bir elektrik kesintisi mi? Brülörde biyoyakıt yok mu? Atmış bir sigorta mı? Boş su boruları? Çalışın, lanet olsun, çalışın!

Bu karmaşık görünüyorsa, evet, olabilir. Makinelerin verimlilik ekranları vardır, belirli güç talepleri vardır, bazen UI ekranlarına bağlı özel kollar ve bileşenler vardır. Özel boosty piller takılarak hız aşırtma yapılabilir (piller sümüklü böceklerden yapılır). Çıktıyı daha istikrarlı hale getirmek ve tıkanmış konveyör bantlarından kaçınmak için her şey bir montaj hattını en verimli şekilde çalıştırmak veya hatta yarı hıza düşürmek için döndürülebilir ve ayarlanabilir. Ancak bunun tersi de geçerlidir. Benim gibi her şeyi kulaktan oynayabilirsiniz. Boktan bir fabrika yap. Bu iyi. Gezegendeki tek insan sensin, kimse seni kovmayacak.

En azından çok oyunculu olmadığınız sürece. Burada devs, hata ve hataların miktarı “oldukça yüksek” demektedir. Epic ve Steam oyuncuları arasında çapraz oyun olacak. Bununla birlikte, yabancıları gezegenime bırakmadım, bu yüzden size çok kişilikli fabrika hayatı hakkında çok fazla şey söyleyemem. Neden kontrol düşkünleri için özel olarak yapılmış bir oyunda bir interloper istersiniz, bilmiyorum. Duman kayamdan çık.

En sevdiğim anlardan bazıları, gezegenin mağaralarını ve çukurlarını, kanyonları ve ormanları keşfederek, makinelerden uzakta yalnız kaldı. Bataklık gaz tesisleri, patlayıcı mağara örümcekleri, Energizer sümüklü böceklerle dolu gizli alkol var. Eski bir meteor kraterine girmenin ve dörtlü bir yangın solunmasının pusuya düşürülmesinin keşif memnuniyeti var. Yeryüzüne bir işaret dikmenin ve onu burada “korkunç orman” olarak işaretlemenin, saatlerce sonra bir testere ile geri dönme heyecanı.

Bütün bunları seviyorum. Evet, dünyanın tüm eko-sistemini yok etmek için buradasınız. Ama bunu yapmadan önce en azından pembe bir gün batımını izlemelisin. Çizgi film maskotları ve sadece kendi corp-o-para birimini, esas olarak aldığınız enflasyonist biletler olan kağıt parayı kabul edebileceğiniz küçük bir dükkanla, gezegenin çok bilen bir simülasyonu, kendi sanayici-alaycı mizacına sırıtıyor. funfairs. Vücudunuz agresif bir uzaylı kurt kurdu tarafından dövüldüğünde ve sağlığınız düştüğünde bir uyarı yanıp söner: “FICSIT mülkünde hasar tespit edildi.”

Eğer Subnautica tasarım belgesini bir pandomim Viktorya dönemi patronu tarafından ele geçirmiş ve değiştirmişse , Subnautica’nın güçlü bir kokusu vardır . Ton, öğretici boyunca size rehberlik eden şevkli kurumsal robo-sesine benzer. Baca uzay müziği, keşif döngüsü var, hatta pop-in dokuların tuhaf patlaması var. Bu gerçek bir övgü. Ama en önemlisi, sizi patlayan ama nazik bir gargara ile selamlayan balina benzeri karınlı kereste, zararsız hayvanlar var.

Bu bacalardan kurtulmak, denizcilik hayatta kalma oyununun manevi zıttı, bir sömürü ve kaynak yağma oyunu olabilir, ama bunu biliyor ve yaptığınız şey hakkında en azından biraz kötü hissetmenizi istiyor. Neden başka içerik oluşturucular vadileri büyüleyici vahşi yaşam ve muhteşem doğal ihtişamla doldursun? Şimdiye kadar tıkladığım en güzel birinci şahıs çerez tıklayıcısı.

Bina söz konusu olduğunda beceriksiz bir dokunuş var, ama sakat bir şey yok. Corpbot, alanı verimli bir şekilde kullanmak için inşa ederken, katman oluşturucuları ve konveyörleri birbirine yerleştirirken “dikeyliği” benimsemeyi önerir, ancak bu insan yapımıdan daha kolay söylenir ve çoğu zaman benimle doğru açıyı sağlamaya çalışırken etrafta koşarak sona erer bir şey doğru. Düz çizgiler oluşturmanıza yardımcı olan kullanışlı bir “yönergelere uyma” özelliği vardır, ancak bazen iyi oynamak istemiyordu. Düzenli bir şekilde plop yapmak pratik gerektirir ve yeterince yapmadım. Zaten bu ekran görüntülerine bakan tecrübeli oyunculardan yayılan küçümseme hissedebilirim ve makinelerimin altındaki temel döşeme eksikliğine gag. Dik açıların ve düzenin kıtlığı. Ama dediğim gibi, beni kovamazlar.

Yine de, devasa bir suşi konveyör bandı gibi dağlık çevreleri çevreleyen bu devasa montaj hatlarını gördüğünüzde, onların en büyük başarınız olduğunu anlayacaksınız. Oyunun kahve yudumlayan maskotu ve çarpıcı monkieri, yuvarlanan bir makine dağınıklığını bitirdiğinizde ve bir kulenin üstünde durduğunuzda, üzerinde yaptığınız yanıklıktan kendini onaylayarak başını sallayarak hissedeceğiniz bu kısa zevk anlarına güvenle atıfta bulunur. manzara. Ben fabrika oldum, dünyaların yok edicisi.

Satisfactory’nin erken erişim derlemesi, 19 Mart’ta Epic Games Store’da başlıyor ve 26,99 £ / 29,95 $ / 29,99 € ‘ya mal oldu. Coffee Stain oyun direktörü Oscar Jilsén, “Küçük bir ekibiz ve Satisfactory, kalbimizi uzun zamandır yaratmaya hazırladığımız çok iddialı bir proje. Hatalar ve kusurlar olacak, ancak oyunun harika bir deneyim sunacak kadar kararlı olduğu bir gelişme noktasına ulaştık. ”

Görünüşe göre oyunun çoğu en azından prototiplenmiş, ancak sonraki haftalarda hata giderme ve yaşam kalitesi düzeltmeleri ile erken erişim kurulumu için sınırlı bir özellik kümesi bekleyebiliriz.

Buradaki yol haritasına göre , Nisan ayının sonuna ve Mayıs ayına doğru, plan özellik setini genişletmek – “kükürt araştırma zincirleri”, “konveyör asansörleri”, nükleer şeyler ve – oh boy! – Trenlerden bahsedilir. Çok daha sonra, “tam bir anlatı” vaat ediliyor, ancak şimdilik 19 Mart’ta oldukça açık uçlu bir şey bekliyoruz. Çok oyunculu, en fazla dört kemer hırsızı ve tek oyunculu için bilmekten mutluluk duyacaksınız.

Yakında Satisfactory bir bakışla bakacağım ve en kısa sürede krom bağlantılarıyla ne kadar uyandırıldığımı veya başka bir şekilde yapıldığımı ve en çok listemizdeki listemize dahil olup olmadığını öğreneceğiz. 2019’un beklenen oyunları .

YORUM YOK

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Exit mobile version